Şu yaşadığım yarım saatten sonra tükenmiş hissediyorum. Çocukları attım bebek arabasına her zaman ki gibi günlük yürüyüşe çıkıyorduk. Asansöre bindik ve 1 kat inmeden asansör durdu. Alarma bastım duyan olmadı. Seslendim çıt yok. Telefonum çekmiyor. Öyle ne kadar geçti bilmiyorum. Birden asansör bi kat aşağıya düştü. O geçirdiğim 3 sny aklıma neler geldi. Anlatsam film olur. O esnadan sonra sakinliğimi kaybettim. Kapıyı yumruklamaya başladım. Bağırmaya. Tabi çocuklarda aynı anda ağlamaya başladı. Nasıl oldu bilmiyorum telefonum çalmaya başladı. Eşim açtım sesi gelmiyor ama benim sesim gitmiş. Aramış yöneticiyi, aklına gelen herkesi. Sonunda çıktık ama ben bittim. Tükendim. Çıktığımda elim ayağım tutmuyordu. En kısa zamanda bu apartmandan kurtulacağım. Eski püsküde olsa müstakil eve taşıyacağım. Artık bu asansöre nasıl binerim bilmiyorum.