Sütün tazikli oldugu için öyle oluyor, önceden elinle sağıp fazlasını süt saklama poşetlerine koy buzluga at, ben uzandırarak emziriyordum rahat oluyordu ama bu defa da reflü gibi kusmakarı cok arttı, çözümü bebegi kendime tam olarak yan cevirerek buldum, bebegin karnı karnınıza denk gelecek sekilde yan cevirin kafası tam yan dönmüş olsun, böyle yapınca fazla süt yanak tarafında toplanıyor bogulmuyor