Oğlum 8 aylık olmak üzere kızlar. çok güzel saçları var maşallah zaten saçlı doğmuştu kel değildi. şimdi de güzelce uzadı fakat Tek sorun arka tarafta ensesinin Yukarısı yani kafasının ortası kel. saçını kestir Orası nasıl uzayacak falan diyorlar ama kıyamıyorum sizce nasıl olur uzar mı orası başına gelen var mı kestirmeli miyim yani