50 günlüğüz Doğduğu günden beri bende mama veriyorum zaten başta hiç tutamadi ilk 1 haftalıkken Felan emdi beni sütüm yok denecek kadar az, ama hiç bir zaman bunu sıkıntı olarak görmedim sende görme tamam emsin çok isterim ama önemli olan sağlıklı bir şekilde karnının doyması degilmi