MonicaGellerCB Bebekli72 çok su için. Suyu bırakmayın. Bir şey olmaz. Böyle düşünmenize ne sebep oldu?
MonicaGellerCB Bebekli72 doymadığını anlarsınız aslında. Ben hiç saymazdım çişli bezini. Zaten 2 saatte bir emzirirdim ilk aylarda. Şimdi de ne zaman isterse emziriyorum. 13 aylık olacak birkaç güne.
Bebekli72 MonicaGellerCB 4.ay 19 günlük kız bebegım kılosunu bılmiyorum en son eşim götürdü ona söylememişler 6. Ayda gel demişler
MonicaGellerCB Bebekli72 demek ki gelişiminde bir sıkıntı görmemişler. Eğer görselerdi söylerlerdi bence. Doğum kilosunu aşmıştır diye düşünüyorum ve 5 kilo vardır en az. Bu arada doktorunuza emzirdiğinizi söylediniz mi fitil verdiğinde?
Bebekli72 MonicaGellerCB genel cerrah evet söyledim muayene bile etmeden yazdı bebeğim gözüme göre çok zayıflamış sanki hep aç sütümü sağıyorum asla biberon tutmuyor zaten çokta çıkmıyor bir an evvel 5. Aya girip ek gıda vermek istiyorum teşekkür ederim size cevaplarınız için
MonicaGellerCB Bebekli72 rica ediyorum. Aç olsa anlarsınız zaten. Ayrıca sağlıklı olsun yeter. Kilo çok önemli değil. Benim bebeğim de biberon tutmadı hep kaynağından içmek istedi anne sütünü. Emzik de tutmadı bu arada. Ben de zorlamadım.