Melike_ikra cennet3534 su çiçeği mi acaba ? Yavrum buraya sorma git hemen hastaneye yazık günah çocuk acı çekiyordur belki
Kubraaybars cennet3534 geçilecek birşey değil çok üzüldüm geçmiş olsun özele götürün kıyamam yavrum çok küçük sizde var mı uyuz belirtileri bana nedense su çiçeği gibi geldi
arasardaannesi cennet3534 bnde su çiçeğine benzettm ama doktor neden kesın bıse dememıs kı su cıcegıyse banyo yaptıkca yayılıomus dıkkt edın gecmıs olsn
Neslihanda Uyuzda kaşıdıkça yara oluyor diye biliyorum ama yanlış bilgi vermekte istemem. Bu bence farklı birşey ihmal etmemekte fayda var çok geçmiş olsyn
Melike_ikra cennet3534 bence bi doktora daha götürün böyle olmaz çünki nasıl hiçbir şey demedi krem verdi ne salak doktorlar varya. Çok geçmiş olsun canım kıyamam şimdi nasıl canı acıyordur