melikee_80 biz 20 günlükken öğrendik. Cilt tepkili alerjimiz bizim. Cildinde sivilce isilik gibi görüntü vardı. Gurultulu kaka , huzursuzluk, aşırı gaz, uykuya dalamama, mukuslu kaka vardı. Kan da görülebiliyor ama biz çok şükür kan görmedik. 3.ayına kadar katı diyet yaptik süt ürünleri olarak ama belirtiler azalsa da tamamen geçmiyordu. 3 .ayda alerji testi yaptırdık deri testi orda kuruyemiş alerjimiz olduğunu da öğrendik diyete onlarda eklendi. Ek gida dönemine başlamadan önce kendim süt ve süt ürünleri belirli sekilde denedim emzirdigim icin ben yediğimde tepki oluyor mu diye süt ürünlerini aştigimizi gördük denemelerimiz sonucunda. Kuruyemişi 1yasindan sonra denemeye başladık ceviz , Antep fıstığı yiyebiliyor ama fındık ve yer fistigini deneyemedik kabizlik problemimiz var çünkü