Sen simdi ayri ayri 3 tane ceza yemişsin , oncellikle kask takmamamin affi yokk . Ona itirazı gec .
Bide gorevi basindaki memuruda zorluk cikarmissin bellki. Pasa pasa cezanı öde kurtul . Sahsen bende telefonla konusurken yakalandim , kendi devrem affetmemis.