Ben alırken v12 ile v15 arasında kalmıştım. V15 te sürekli tetiğe basmanız gerekiyor. ( 1.5 sene önce öyleydi ). Tetik problemi yaşayan çok kişi olduğu için tercih etmemiştim. V12 ile Evim 3+1 tüm odaları halı ve zemin olarak süpürebiliyorum. Süresi yeterli geliyor. Kızım 5 aylık şimdi bir kucağımda o , diğer elimde Dyson şeklinde süpürüyorum mecbur :) Çok hafif sıkıntı yaşamazsınız. Robot süpürgem de vardı fakat rafa kalktı.