Kızlar 13 tane şal 250 TL toplu satıyorum.İnanın şimdi bu paraya 2 veya 3 şal anca alınıyor bende bunları satıp yerine penye şal almak istiyorum ve 3 tane anca alabilirim.Linçleyecekler gelmesin lütfen, alacak olanlar için yıkayıp ütüleyip gönderim sağlanacaktır.Bazıların da az deforme olmuş çok değil ama. Bazıları sıfır gibi cok az kullandım.Kargo alıcıya aittir teşşekkürler.
💐
