Kızlar oğlum 8 aylık olmak üzere, 15 gündür gece alakasız bi saatte kalkıyor ve 1.5 saat ağlama seansı yaşıyoruz. Diş dedim alt iki çıktı ama hala geçmedi.
Şimdide uyku gerilemesi olabilir diye çıkıyor karşıma.
Ne yapmalıyım bilmiyorum. Normalde uyku düzeni çok güzeldi kendi kendine uyur uyansa bile dalardı. Uykuya yine kendi geçiyor ama bazen yarım saat bazen gece 2-3 de kalkıp ağlamaktan bayılacak hale geliyor hiç bi yöntemle uyumuyor illa o 1.5 saat ağlayacak sonra yatacak. Yaşayan önerisi olan var mı? Yayda geçecektir sabret mi dersiniz 😅