Belki çok saçma gelecek ama 7 aylık kızımın süt ürünleri ve yumurtaya karşı alerjisi var doktor kaka tahlili istedi kızım yapmadı fitilde verdik yine yapmadi 1 hafta sonra yine götüreceğim kaka yaparsa nasıl saklamalıyım sürekli kaka yapan bir bebek değil