cennet3534 valla ben uyuz oldum şuanda bebeğime geçmesin diye neler yapıyorum bir bilsen psikolojim bozuldu artik 3 haftadır xabion ilaç var ama 2 aydan sonra kullanılıyor diye biliyorum sık sık üstünü değiştir ütülü giysi giydir bebeğe bunları sende yap çünkü sende de olabilir bebeklerin ciltteri ince oldugu için hemen görünüyor inşallah atlatırız bu süreci nasıl bulaşti size