Kızlar benim sol göğsüm sağ göğsüme nazaran büyük. Yani hafif bir asimetriden bahsetmiyorum. Sağ göğsüm mandalinaysa sol göğsüm karpuz. Eskiden böyle değildi tabi.
Emzirirken hep solu veriyorum, daha rahat oluyor bana göre tutması pozisyonu falan. 5 kere soldan emiyorsa 1 kere sağdan emiyor. Bu yüzden midir acaba? Düzelir mi dersiniz? Hep sağı mı versem bundan sonra napsam?