KudZey benim kızımda oldu besin alerjisi dedi doktor. Benim yediklerimden oluyormuş. Bir kahvaltıyla günü geçirmeye başlamıştım artık olmasın diye ama hep devam etti. Sonra kahvaltıda ne yiyosun diye sorunca doktor nutellayıda söyledim. Meğer soya ya alerjisi oluyomuş çoğu bebeğin. Paketli gıdaların çoğundada soya var. Sizde dikkat edin soyaya belki sizinkide ondandır