Doğduğundan beri gaz sorunumuz yoktu ama şimdi oldu anlayamıyorum neyden sma mama sadece gece 1 kere veriyorum günde 1 defa önce aptamil kullanıyorduk ondan mu oldu anlamıyorum gece uykumuz hiç yok yarım saatte 1 saatte bir uyanıyor deliksiz uykumuz 2 haftadır filan yok ultrasonda gazı çoktı diş de değil çıkardık 4 tane