Arslanfamly47 Merhaba arkadaşlar eşim bir türlü ne kan damlası alabıldi ne de d vitamini resim göndermeme rağmen eczaneden ona bu d vitamini vermişler siz kullanıyor musunuz var mı bilgi sahibi olan lütfen yazın 5 gündür bebeğime d vitamini veremedim
Esilam45 Arslanfamly47 benim bebeğim 18 günlük bunu d vitaminini olarak verdiler bunu sağlık ocakları ücretsiz veriyor zaten
Mom0870 Arslanfamly47 ben ocean kullanıyorum canım bebeğimde 400 ünite günde bir puf şeklinde . Sağlık ocağı ücretsiz veriyor ama içinde Bha olduğu için kullanmak istemedim araştırdım buraya da sordum ocean aldım. Hemde zeytinyağlı. Eşinin aldığını o içsin ben sağlık ocağının verdiğinden günde 6 damla kendim içiyorum. Bi çocuk doktorunuz yok mu ?
Arslanfamly47 Arslanfamly47 oldu mu acaba eczane eşimden 80 tl almış kan damlası yerine büyüklerin kullandığını ve bu damlayı vermiş eşime git değiştir diyorum yok dıyor demir ilacını sen kullan d vitamını de bebeğe olursa ver olmazsa at başka alalım ben de yazık dıyorum inş bunu kullanabilirim
Aydoqar01 Arslanfamly47 canım Sakın verme bunu zarar verir Allah korusun 400 lük kullanacaksın bebek için sakın kullanma Canım sağlık ocakları zaten veriyor bebekler için d vitamini neden ondan almıyorsun canım
Elizduru Sakura-chan benim kullandığım da 150.000 vermim mi acaba 2.5 ay oldu kullaniyorum gaz sancısindan uyuyamıyor kizim
EymenkartalEnderasaf Wellcare 400 war mavi kutu ondan alsaydı genelde her eczanede olur , gaz ,sancı falan yapmasın sonra dikkat et aman
Sakura-chan https://hizliresim.com/P7mGk7 https://hizliresim.com/9Y0boO Arslanfamly47 sana iki örnek atıyorum bunlardan alcak bak üzerinde 400 yazıyor
EymenkartalEnderasaf Arslanfamly47 uyut bebeğini eşin 2 dk baksın gidip gel hemen ben öyle yapıyorum işim olunca
Esilam45 Arslanfamly47 evet dün versiler hatta görümcem çocuk doktoru oda önerdi onu bnde gönül rahatlığıyla kullanıyorum dünden beri
Mercansmom Bizde Coledan d3 kullaniyoruz doktorumuzun önerisi ile oda 150.000 IU günde 1 damla olarak veriyorum