Kızlar selam. Bir şeyler sormak istiyorum veya yorumlarınızı bekliyorum. Oğlum 10,5 aylık ne emekleme var ne yürüme bunlar hadi neyse zamanla olacak bir şey de.. Mesela alkış yapıyorum aylardır bay bay yapıyoruz babası işe giderken çak yapmaya çalışıyoruz falan ama bebeğim bunları almıyor bir türlü yani ne bilim erken mi diye düşünüyorum ama hani gelişim tablolarına göre bunları yapıyor olması lazım değil mi ? Alkışı falan çoktan öğrenmiş olması lazım veya ne bilim bir şeyleri işaret etmesi falan gerekmez mi ben mi yanlış düşünüyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda ? 🙏🏻