Selam kızlar. Oğlum 3 yaşında 1 ay oldu kreşe başlayalı ama her gün ağlayarak gidiyor orada ağlamıyormuş hiç bir sıkıntı yok uyum süreci gayet iyi dedi öğretmen ama iki üç gündür altını ıslatmaya başladı okuldada sürekli altına kaçıyormuş. Böyle bi durum yaşayanlar geçiyor mu zamanla nasıl bi yol izlemek gerekiyor yorumlarınızı bekliyorum hanımlarrr😥😥😥