prensesannesi1_ Bilen7 aynen bizimde koldan ve kanda yapıldı çıkmadı 2 aydır diyetteyim egzamalar bı geçiyor bı çıkıyor kortizon krem kullanıyorum çok kullanmakta iyi değil ama napayım çocuk kasıyor
berfgen Biodermanın atoderm nemlendirici çok iyi geliyor oğlumun yüzünden artık kanlar akmaya başlamıştı şuan daha iyi tabi diyette yapıyorum süt yumurta vs
belinayyyyyy melisaugtr benimde bebeğimde 9 aylıkken beyaz lekeler çıkmaya başladı doktor alerjik bir cildi var dedi 2_3 yaşına kadar geçer genelde dediler şimdi 11 aylık inşallah geçer bebişlerimizden 🥰