Merhaba hanımlar 1 yaş bebeğim aşı vuruldu. 10 gün geçmiştir çok rahat. Ama eskiden kahvaltı yapan bebeğim şimdi hıcbırsey yemiyor. Zorlamakta istemiyorum ama dadandı hep mamaya. Çorba falan içiyor öğlen ama kahvaltı komple kesildi çok sevdiği şeyleri dahi yemez oldu kahvaltı da. 10kilo 600 gramdı kilosu.Ama bu gidişle zayıflayacak 😭