zencefildiye_birii merhaba bebeğim 14 aylık ek gıdaya başladığında meyveli muhallebi sebze meyve tarhana güzel yiyordu ama son bir aydır yok denecek kadar az yiyor direk reddediyor sadce formül mama içiyor ne yapabilirim çok üzülüyorum
Busex zencefildiye_birii benım oğlumda 1 yaşına girdiğinden beri iştah mıştah kalmadı. Acaba aşılardan sonramı böyle oldu
Eslemveasya zencefildiye_birii Belli bi dönem çocuklarda oluyor böyle diş de olabilir. Siz çok sıkmadan vermeye çalışın yine de bi zaman sonra düzelir inşallah. Kan değerlerine baktırıp vitamin takviyesi de alabilirsiniz bu dönem için de zayıf kalmasın diye