Hanımlar merhaba oğlum 8 aylık. 15 gün önce ateş iştahsızlık sürelik meme isteme durumu vardı eli hep ağzındaydı ve salyadan bodysi ıslanıyordu artık. Bu süreç tam 5 gün sürdü sonra pat diye normaline döndü. Bir hafta sonra aynı döngü yine başladı bu sefer parmağını ağzının diğer tarafına sokuyordu. Dedim heralde alt iki diş birden çıkacak. O da 5 dün sürdü bitti. Ön dişlerin orası şiş bembeyaz. Diş patlayınca rahatlama olur diyorlar ama bizde patlama olmadı ne diş ne yarık gözükmüyor. Böyle olması normal midir