Merhaba annelerim bebeğin boynunu altı aşırı kızarık gıdığımdan dolayı sanırım orası hava almıyor dokyoe krem verdi ama kullansamda pek işe yaramadı yani sürekli tekrar çıkıyor havasız kaldığı için önerileriniz var mı acaba ? Bide bri haftadır göğüsünün üst kısımları boyun altından sonraki yerlerde kızarıklık oluştu böyle pütürlü şekilde sizce neden ? Onun içinde ne yapmalıyım. İnanın bir çok krem denedim ama işe yaramadı.