Htcesylmzz Sarenur_Kara bizde kullanıyoruz 2 ay 22 günlük süt ve süt ürünleri tüketmiyorum. Günde 8 defa 6 damla kullanıyoruz
elifsrbs Alya_sare bebeğinizin gaz durumuna göre ayarlayabilirsiniz ben günde 3 kez kullanıyordum yeterli geliyordu 😀
Sarenur_Kara Arkadaşlar nasıl kullanıyorsunuz kaç damla kaç defa birde yanında başka kullanıldığımız ilaç var mı probiyotik yada gaz damlası gibi
Haticebrar Duhamm-91 ben sut urunlerini kestim kakasinda kan var acaba alerji degil de laktoz mu diye canm
Beren023 Sarenur_Kara bende kullanıyordum bıraktım gaz sancısı geçti artık 4 aylik olduk ama ondamlayi emzirmeden bi kaç dk önce ver demişti doktor
Denizulas-21 Sarenur_Kara emzirmeden önce günde 4 defa 8 damla şeklinde kullandık şükür bizim gazımız 2.5 ayda bitti damlayı yalana yalana içiyordu tadına baktık şerbet gibi 😆
Htcesylmzz Sarenur_Kara evet alerji belirtileri vardı ilerlememesi için tüketmiyorum haftaya kontrol var net belli olacak bakalım düzelme yok hala mukuslu ve gazlı
Sarenur_Kara Htcesylmzz benim doktorum mujus tek başına alerji belirtisi değildir kanlı olması demişti başk belirti var mıydı acaba