Arkadaşlar merhaba 10 aylık bebeğim var bugün hamile olduğumu öğrendim. Bebeğim hala anne sütü alıyor gece sık uyanıyor. Aynı durumu yaşayan anneler var mı emzirmeyi sonlandırdınız mı iki bebekle nasıl başa çıktınız lütfen yardımcı olur musunuz. Kafam o kadar karışık ki sevinemiyorum bile hamile olduğuma ilk çocuğum daha bana muhtaçken konuşamıyorken yeni bir bebek olacak ve zor süreçler ne yapmam lazım hiç bilmiyorum