Merhaba arkadaşlar oldukça pahalı ama iyi deniliyor. Bebeğim süt ve çoklu besin alerjisi var. Probiyotik araştırırken denk geldim kullanan var mı ? Yada bizim gibi alerjik olup başka probiyotik veya prebiyotik kullananlar ne kullandınız ? Paylaşırsanız sevinirim 💕