Kızlar bebeğim 7 ay 21 günlük. Kakasını 3-4 günde bir yapıyor bazen haftada bir. Sert oluyor. Kuru kayısı ile yaptırıyorum. Ama bana kabızlıktan ziyade kakasını tutuyor gibi geliyor. Çok hareketli bir bebek tam kakasını yapmak için ıkınıyor dikkatini başka bir şey çekiyor ona yöneliyor. Ne yapmak lazım. Doktorumuz ilaç verdi. Onun harici önerisi olan var mı?