Kızım doğduktan 1 sene sonra gölge yaptirmistim kendi saçının üzerine 1 ton açık sarı. Dibine dokunulmuyor diye. Oğlum doğduktan sonra o kadar sabredemedim 3 ay doldu gölge yaptırdım yine aynı şekilde. Ama keşke o kadar acele etmeseydim diye kızıyorum kendime. Üzerinden 8 ay geçti gerçi.