Oğlum 6 aylıkken, sünnet etmek için doktora götürmüştük. Yağ bezesinin çok olduğunu sünnet ederse içe gömüleceğini söyledi ve yaptırmadık.
Sağlık problemi olmadıkça sünnet ecele edilecek bir durum değil bence doktorumuzda aynı şeyi söyledi 2 yaşına yakın tekrar götüreceğiz yağ bezesi azalmışsa sünnet olur 👍 💕🥰