ceylan54 35 haftalık normal doğum suyunun azlığı nedeniyle
Gece gündüz sık sık emzirdim zaten ilk anneliğim olduğu için üzerine düştüm herseyiyle şimdide 2 yaşına girecek hersey bugüne dek tüm testleri iyiydi hep çok şükür emanetim için Rabbıme şükürler olsun Allah bebislerinizi huzurla mutlulukla büyütmeyi nasip etsin