Merhaba bebeğim bugün 13 günlük oldu. Doğduğunda kalçasında gamze var ultrasona baktırın dediler 19 marta randevu verdiler. Bu kalçada gamze ne oluyor çok korkuyorum sıkıntı çıkacak diye. Çok hareketli bir bebek hiç yerinde durmuyor. Başına gelen var mı 19 marta kadar beklemek çok zor gelecek bana. Çok mu riskli bir durum.