hosgeldinmelegim_09 Kızlar sadece emziriyorum çevremdekiler günde 1 çay kaşığı su ver diyorlar bilemedim şimdi versem mi vermesem mi siz ne kadarlıkken verdiniz? 😊
Yavuzuannesi2012 hosgeldinmelegim_09 anne sütünde bolca su var. Daha erken yazın kavurucu sıcaklarında da değiliz. Gerek yok canım mama da vermiyomuşsun. Verme su erken daha
Feryal hosgeldinmelegim_09 1 çay kaşığı suyun bi yararı da zararı da olmaz bence. Yaz aylarında sıcaktan belki ihtiyaç duyar mantığıyla verilebilir. Ama kışın çok da gerek olmayabilir. Zaten süt içen bir bebek ise su ihtiyacını karşılıyordur. Sizin tercihiniz.. saygılar 💐
B-alprsln hosgeldinmelegim_09 verebilirsin canim zarari olmaz ki suyun kaynamış sudan ılık bi sekilde ver 1 2 cay kaşığı bende veriyorum 3 bucuk aylik oglum
Ulkukrts hosgeldinmelegim_09 ben doğduğundan beri veriyorum şükürler olsun bir problemimiz olmadı 4 buçuk aylığız şuan kaynatıp ılık ılık verin bence
Ftmaomr Ulkukrts neden veriosn peki senin sütünde zaten hersey var fazlasıyla 6 Aydan önce metabolizmaları sadce anne sütünü kaldırabiliyor yada formül mamaları gereksiz yere veriosnz bence suan ...
Ulkukrts Ftmaomr bu benim tercihim oğlum Adana gibi bir yerde Ağustos sıcağında doğdu bir problem olmadı şuan çok şükür
Supurgesizcadi hosgeldinmelegim_09 biz yazın ortasında Aydın'da doğduk sıvı kaybı vardı doktor ver dedi aksaraya taşınınca bıraktım altı aylık şuan ek gıdaya başlıyoruz ufaktan şimdi vermeye basliycam.doktor onermiyorsa vermeyin anne sütünün yüzde sekseni suymuş zaten su verince emme isteği de azaliyormus ayrica.