hlyyy Bu kremi kullanan var mı ? Memnun musunuz ? Silmeye gerek olmadığı söyleniyor ama ne kadar güvenilirdir önce doktora sormak daha mı iyi olur ?
6158alp hlyyy bn kullndm silmeye gerek yok zaten doktor öneriyor ama bnm gögğslerim yaraydı hiç iyi gelmedi gümüş kapak daha etkili bnce
bsrshtrk hlyyy hamilelikte kullanmaya başladım. Doktorum önerdi. Silmeye gerek yok. Ama içinize sinmiyorsa emzirme aralarında sürüp, su ve pamukla silin. Krem çok işe yarıyor.
BENOYLEUYGUNGORDUMM hlyyy ben sadece iki ay emzirebildim. Kremi kapakla kullanmıştım çok şükür hiç yara olmamıştı. Bu arada elimde açılmamış lansinoh krem var almak istersen sana satabilirim yarı fiyatına☺️
One-life hlyyy doğumdan bir ay önce başladım kullanmaya hiç iyi gelmedi sadece yumuşatıyo göğüs uçlarını