Merhaba sevgili anneler Bugün 7 aylık olduk bir çok tadımımızı yaptık soğan ve sarımsağa azar azar başlim diyorum çorbalarına yağsız iki kere çektirilmiş kuzu kıyma alacağım sabah kahvaltısı yarın yumurtanın çeyreğiyle 3 gün kuralıyla başlayacağım bakalım nasıl olacak 2 ana öğün 2 ara öğün gideceğiz sizler nasıl yapıyorsunuz kaç aylıksınız neler veriyorsunuz bebişlerinize bana da değişik tarif verirseniz iyi olur yaparım bebişime🌸🌸🙂