Bebekli72 pisiktir canm,bez değişikliği yaptın mı bende bir kere elimde bez yoktu idareten BİM’in bezini almstm mahvetti aynı dediğin gibi sivilce sivilce olmuştu bize mustela pişik kremi iyi geliyor onunla toparlamistik,ama öyle durumda kantaron yağı kullananda var biraz havalandir canm ılık duş yaptır çişte tahriş eder kuru tutmaya çalış varsa temizleme pamuğu kullanablrsn bu dönemde daha iyi