6158alp bugün aldık (1 yaş 15 gün). Vicco 21 numara 👌🏻 biraz bol ama kalın corapla giyiyor bu mevsim, yaza ince çorapla tam olur dedi kız. 20 dar gibi geldi çünkü… Modelini bilemiyorum ama klasik hafif ilk adım ayakkabisi 😊 bot alacaksaniz da 22-23 alın kış için dedi.