edakurt Merhaba 2 aylık kızım var bi dahaki ay işe başlamam gerekiyor ama başlayamıcam. İstifa etmek zorundayım ama çocuktan dolayı ayrılacagım ıcın işssizlik maası yada baska haklarım var mı bilgisi olan var mı?
Busra986532 edakurt iyi araştıröan lazım belli süreçte bıraktıpında tazminat ve işsizlk alabiliyırsun sanırım. 170 i ara bilgi verirler
birmelekannesi__ edakurt özel sektör mü. Birazcık ücretsize ayrılsanız. Belki bebek biraz büyüyünce dönmek istersiniz
Sapsikanne edakurt ücretsiz izin kullanıp sonra da bakacak kimsem yok deseniz öyle tazminat alabilirsiniz belki bence bir avukata danışın
mnkanne1 edakurt kendiniz istifa ettiğiniz için olmuyor sanırım yani ben anlaşarak çıkmıştım ama alamadım kendim ayrıldığım için ama yine de bir avukata ya da İş-Kur’a danışın derim
edakurt Evet özel sektör ama zaten bu firmaya dönmek istemiyorum gece çalışması var maaleeef zor olacak :/
birmelekannesi__ edakurt aaa o zaman çok zor olur. Hakkınızda hayırlısı. Tazminat hakkında bilgim yok