Bebeğim de süt süt ürünleri ve çoklu besin alerjisi var 3 aydır sadece alerji maması yiyor bir sorunumuz yoktu 120 cc içiyordu 2 saatte 1 ama 1 aydır tamamen beslenme reddimiz başladı düzeltilmiş 4 aylık bebeğim prametüre doğdu 30 cc zor içiyor biberona vuruyor kafasını çeviriyor ağlıyor kendini kasıyor biberonu doğru düzgün ememiyor cok cok diye ses yapıyor yada genzine kaçırıyor ara ara kaşıkla veriyorum uykuda içirmeye çalışıyorum artık kafayı yemek üzereyim bu ay ki kontrolümüz de hiç kilo almamış ek gıdaya başlattı doktor gastroentoloji ye de gidiyoruz tadım yaptırıyorum 1-2 kaşık dişleri hafif gözüküyor ama doktor uzun sürer daha dedi dişten mi atak haftası mı mamayı mı artık beğenmiyor anlayamadık başına gelen oldu mu ne zaman nasıl geçti neler yaptınız