Oğlum 7 aylık gece uyandığında ateşi olduğunu farkettim 38 idi sonra başına islak bez koydum üstünü cikarttim iki saate kadar uğraştım düşürmek için ama düşmedi 38.4 e çıktı ben koymaya devam ettim hemen ateş düşürücü vermek istemedim ama iki saat sonra 38.6 idi bu sefer ateş düşürücü verdik ama ateşi 38 altına düşmedi sabah gene 38.4 idi. Gece ateş gibi sıcaktı ancak şuan sıcak değil ama ateşi 38.8 düşmüyor gene ateş düşürücü verdim. Vücudu soğuk hatta buz gibi ama ateşi var. Bu arada ateş ölçer çalışıyor kendimizi olctugumuzde 36 ne yapmalıyım içten ateşi mi var. Alt bir disini çıkarttı diğeri çıkmak üzere diş ateş yapar diyorlar ama bilemiyorum ilk çocuğum olduğu için çok tedirginim bir bilen biri şeyler söylesin lütfen 😔