Merhaba güzel anneler. Ben çok yoğun kanama yaşıyorum her regl döneminde. Hormonlu spiral takılı bir buçuk yıldır ama o da azaltmadı maalesef. Doktor yarın spirali çıkaralım ve doğum kontrol hapı başlayalım dedi ama hangisi kanamayı azaltıyor sizin tecrübelerinize çok ihtiyacım var. Emzirmiyorum bu arada