tuba2323 Kızlar kızımı bugün 4.ay aşısına götürdüm ebe dördü bitirmiş dedi anlayamadım Kızım 29 Ekim’de dünyaya geldi Aşıları her ayın sonunda yaparız dedi bebeğin dördüncü ayını doldurmuş dedi ama bana göre de yeni dört aylık kaç aylık benim bebeğim 😀😀😀
SevimliHayaletCasper tuba2323 4. Ayını doldurmuş tamamlamış. Mesela çocuk bir aylıkken 30 günlük oluyor değil mi. Yani 30 günü yaşamış bitirmiş 2. 30 günü tamamlamaya başlamış. Sizinki de 4. Ayı tamamlamış bitirmiş 5. Ayı tamamlayacak
mlkmlk123 tuba2323 11 kasım bızımde dört aylık asısına gideceğiz haftaya bir kaç gün gectiği icin demiş olabilir evet 4 ü tamamlamıs 5 den gün almaya başlamış ama 5 ı tamamlamadıgı için 4 diyoruz
Kaymakliiball tuba2323 rica ederim :( tamam işte 4 ay doldurmuşş 5 ayına girmiş amaa söylerken 4 aylık diyoruz 5 i doldurmayıp içinde olduğu için :)
tuba2323 katilcivciv Yaptı aşıyı Ben diğer ay aşısı var mı diye sordum o da hayır yok dedi aşıları ayın sonunda yaparız senin bebeğin 4. Ayını doldurmuş dedi 5. Ayın sonunda sadece izleme gelirsin dedi
refresher tuba2323 doldurduğu ay söylenir, yaş gibi. 1 yıl dolunca diğer yıla kadar nasıl 1 yaşında diyorsak öyle
katilcivciv tuba2323 ya o kadar sacma ki ya 4 aylik iste bacim ne ugrasiyor millet yok su ayi dolmus yok şu yasindan gün almis töbe ya