Asiyergin7 bizde 5 aylıkken ek gıdaya geçtik şuan 7,5 aylık ben kavanoz mama verirsem yeni yeni tamamını veriyorum. Yarım verin ayı daha küçük anne sütü yada formül süt ağırlıklı gidin. Günde iki öğün vermeniz yeter bi seferde fazla vermeniz sindirmesini zorlaştırır ki 5,5 aylık daha 15 gündür başlamışsınız 6 aya kadar tadım yaptırmalısınız alışması için. 6 dan sonra öğün.