Nurgulll35 7 buçuk aylık oğlum 9 kg ımız.emeklemiyor ama çok güzel sürünüyor hızlı hızlı istediği heryere gidiyor yuvarlanıyor.gündüz 2-3 saatte bir 45 dk uyuyor gece 9-10 gibi gece uykusuna geçiyoruz 2 kez de beslenmek için kalkıyor.henüz hiç dişimiz yok.ek gıdayla oğlumun değil ama benim aram çok kötü🤭 taneli vermeye korkuyorum.pirinç gibi mesela.okuduğum haberlerden çok etkileniyorum yok nar tanesi boğazına kaçmış yok emerken soluk borusu tıkanmış falan bu kez ek gıdada başa sarıyorum nasıl olcak hiç bilmiyorum