Kesinlikle faydasını gördüm. Dogumdan once hazır ettiğim bir şeydi. Hastanedeyken takmadım iki gün mahfoldum. Csmasırıma değer degmez rahatsız ediyordu. Suan 4 ayımıza yeni girdik masallah diyim hiç yara olmadı emzirirken acı duymadım. Bebegimi saglıklı bi şekilde emzirdim. Bütn gebe arkadaslarıma zorla ısrarcı bi şekilde aldırdıgım bişeydir. 👌🏻👍🏻 Havayla temas halinde tuttugu için nemli kalıyor yara kabuk olmuyor. 2,5 aya kadar sürekli taktım. Binara cıkarttım yara olur gibi oldu hemen geri taktım nis gibi yumusacık kesinlikle kullanın