Mree kuzeytobaby hava aldığında öyle oluyormuş. İlk açtığınızda böyle bir problem varsa eczaneye söyleyin bizde de öyle oldu gidip değiştirmiştim
ikikereanne_ kuzeytobaby evet çok kısa sürede o hale geliyor kokusu da değişiyor bayat yağ kokusu gibi oluyor ne zaman aldıysam öyle oldu
clsknu kuzeytobaby ben aldığım zamanda oldu içinde ki reçeteyi okudum her vermemiz de sallamak çalkalamak gerekiyor muş yoksa öyle pütür pütür oluyor ben her vermem de çalkalarım . Sonra düzeliyor .
gmzzmrtt kuzeytobaby canım ben de aldım bestiron kırmızı renkti normalde kahverengi olmuş bozulmuş mudur