The_paues ek gıdadan önce emzirdikten sonra veriyordum. Ek gıdaya geçtikten sonra biberon sayısı azaldı verdiğim ölçek de yavaş yavaş azalmaya başlamıştı 15 aylıkken de tamamen kendisi bırakmış oldu.15 aydan sonra sadece yemek yiyerek devam etti. Benim kızım 13 aylıkken emmeyi tamamen bıraktı