The_paues 9. aya kadar temel besin anne sütü veya mama oluyor. Tam ek gıda düzeni oluşmuyor. Şuan ben de çok az mama veriyorum. Meme reddi oluyor biberon kaynaklı o yüzden kaşık biberon ve şırıngayla veriyorum. Aptamilin sitesinde devam sütlü tarifler var. Onları yapmayı düşünüyorum. Ama sizin meme reddi yoksa biberonla bir öğünde olsa verebilirsiniz bence. 9. aydan sonra barsak sistemi güzel oluşuyor, besinler çeşitleniyor gerek kalmıyor genelde emzirmek yetiyor ☺️