Bebeğim 2 ay 14 günlük,
3260 gr olarak doğdu ve şu an 4000 gr.
Ne yaptıysam bir türlü kilo alamıyor.
Mama vermek istemiyorum.
Doktoru da kilo alımı sınırda, takip edelim vs dedi.
Bir sürü takviye ilaç, damla vs alıyorum.
Sütümün artması, bebeğimin kilo alması için ne yapmalıyım?