Kızlar oğlum emerken ıkınıyor pırt pırt gaz çıkartıyor hep hareket halinde emerken sancısı var demekki yavrumun 😭 geçen röntgen cektirmistik doktor sadece gazı var demişti başka ilac falan vermedi acilde yoğundu hemen çıkardılar bu ayda gaz problemi cok olmaz diyorlar ama ilk aylarda metsil vermisti doktor onu kullansam olurmuki ilaci acali 4 ay oluyor 😞